Sunday, January 10, 2010

Sharin' Some Pics~A Little read~And an Item For My Blogaversary Giveaway

Everybody Knows.....author unknown
Everybody knows: You cant be all things to all people.You can't do all things well. You can't do all things better than everyone else. Your humanity is showing just like everyone else.
So: You have to find out who you are, and be that. You have to decide what comes first and do that. You have to discover your strengths, and use them. You have to learn not to compete with others, because no one else is in the contest of "being you."
Then: You will have learned to accept your own uniqueness. You will have learned to set priorities and make decisions. You will have learned to live with limitations. You will have learned to give yourself the respect that is due. And you will be a vital mortal.
Dare to believe: that you are a wonderful,unique person. That you are a once-in-all history event. That it's more than a right, it's your duty,to be who you are. That life is not a problem to solve, but a gift to cherish. And you'll be able to stay one up on what used to get you down !!!!!
Hope y'all enjoyed that. I found that while web surfin' late last night, and I just loved it. It falls with my New Years ~no resolution~ just gonna be me this year. And where ever God leads me is where I will follow. Let me be open to what he has in store for me.

I hope y'all are having a blessed start to the New Year so far and that this post finds ya in GREAT spirits !!!


Boy has it been cold in our neck~ a ~the~ woods !!! We finally got some real snow !!! Not that just a dustin' stuff. We got the....gotta break out the shovel stuff !!! Ohhh and Daisy was in snow heaven lol. She just loves to go out and run and play in it. Here's a few pics.


This is the first hill I encounter after leavin' my house.....



I stopped and snapped this on my way to work. The haze is the snow falling.....


I have seen lotsa' people off the road on this hill in the 10 and a half yrs we have lived here. At the bottom is a sharp curve. I always take it slowwwww and easy lol and a few prayers don't hurt.


One of the many farms I pass on my way to town and work.



I get to work on Thursday and I have a lovely suprise.....



The culprit...........
.
.
.
.


Yepp this dandy paperbox along with our parkin' lot plow guy.
Mr. Plowman back up hit the paperbox and the paperbox falls back into the window....shattering it...I knew I shoulda' stayed home lol

Then I get inside and.......




Yepp the 4 letter word was in the forcast !!!! S-N-O-W
Wow they really bought us out !!!






Apparently though...They weren't wheat bread eaters lol. This was GREAT for sales but I got sooooo tired of explaining why we were outta' certain breads. Sorry we don't have your type Hon' ...No we aren't going outta business....( not right now anyways..fingers crossed) You put snow in the forcast and everyone wants to stock up. Yes people buy as if we are havin' a blizzard. LOL the comments and questions could go on and on. I would like to play a tape over and over sometimes lol.


Friday was my 1 year blogaversary......Soooooo to celebrate I am going to have a Giveaway...." wooooot wooooot " I loveeeeee doin' giveaways !!!!!!! Now just like my last giveaway....I will be doin' things for y'all to get extra entries. Each post I will be addin' somethin' to the giveaway. It may be store bought.....It may be a handmade (depending on time and gettin' myself motivated)
Here is a pic of a couple of items since I didn't get anything posted on my actual blogoversary........



This was bought from the lil prim shop I pass on my way home everyday. I thought it was soooo cute to put a lil gift in. And I thought it would be great for the giveaway since it says "love" and I Loveeeee blogging.....

Hmmmmm.........Now did I put somethin' in it ?!?!?!?
Well surely I did !!!! I wouldn't send it empty would I ?!?!?!?!?







Whewww I did put somethin' in there lol....
You get the star plate holder and the lil plate that says...
Love each other deeply with all your heart...

And.......


This cute lil painted shovel. Y'all know I loveeee snowmen, so I gotta include one in this giveaway !!!

Now for the rules........
A. You MUST be a follower of my blog to enter.
B. This giveaway is open to all. Anywhere. You don't have to live in the U.S. to win !!! If you don't have a blog....Please leave an email addy in your comment. I won't go lookin' for you to give you your goodies if you win !!!!!
C. You get one entry for commenting on THIS post.
D. You get another entry for posting about the giveaway on your blog. Please let me know in your comment that you did, so I can go check to see and give you your extra entry.
E. Be sure to check back for other ways to get etra entries.
Drawing will be held on Jan. 31st

You never know what I'm gonna have you do to get etra's hmmmm...lol
If ya' have any ?'s please don't hesitate to ask...You can email me at

I will be addin' another goodie to the giveaway soon sooooo check back and see what it is ;0)

Hope the rest of your weekend is wonderful !!!!
Prim Huggs n Blessins



44 comments:

Carmen C. said...

What cute items for a giveaway! I love the story up top that's wonderful and inspiring! Hope the bread gets stocked back up before the next snowfall, LOL!

Cat Nap Inn Primitives said...

love the photos you shared..it is beautiful..yeah if we get a dusting and I mean only a dusting the whole state of washington goes into a panic (okay I do) and stock up on everything...I won't even drive in it..grew up in it..but they don't know how to drive in it here..too many hills..and ours is the wet/icy stuff..you can't stop..please enter me in this cute giveaway..i will also post this on my blog..:)have a great week ahead..:)

Janene said...

The snow pics are absolutely breath taking! I love the snow and winter months...so I was drooling over those pictures =)

What a wonderful giveaway you are having. I would love to be entered. I will be keeping my fingers crossed.

Stay warm!

Jill said...

Sorry about all that happened . . but the snowy pictures are great!
Love love love the items that you showed. What a fun giveaway!

Country Prims said...

Good mornin! Just want to say, I loved the very thought provoking entry at the beginning of your post-it's brilliant. It's very kind to include us all in your giveaway and the items are lovely, so count me in please. Have a good day, Shazy x

nancy huggins said...

Love the photos (even though I do NOT like snow) and I am a follower now and will be putting a link to your blog in mine and will be putting you in my blog roll...because I enjoyed your blog..Come and visit mine when you have time. I will be having a give away very soon...Take care and keep on bloggin :)

Pam said...

I have to tell you thank you for putting that reading at the beginning of your post...I needed that today! Sorry about the bad luck at your work! Wow people went crazy for that bread...you mention the word snow & everybody runs to the store for bread & milk! what an awesome giveaway you're doing!!! will you enter my name pretty please=) I will mention you in my blog but check this afternoon cuz right now I've got to go get ready for work! Oh btw...I enjoyed your snow pics! Have a great day!
Hugs,
Pam

Angie Berry said...

What a beautiful drive you have on your way to town! I hope that hill is only snow and not ice. He he! I LOVE old barns!! The snow covered barn picture is so pretty!

Congratulations on your Blogaversary!! Love your goodies, please enter me in your giveaway. I've only entered one giveaway in my whole blog life (haha!), I need to start doing this more. They look like so much fun! Thanks girl, have a wonderful week~

Alana Jo said...

Looks like your neck of the woods is very similar to mine. I am so sick of snow.

I would love to enter your giveaway. I follow your blog.

yahoobuckaroo@hotmail.com

kim@ A Thyme Remembered said...

Hi Willow!!! Thanks for stopping by my blog! I would LOVE to go shopping! Really enjoyed visiting your blog! I would like to share the verse at the top of this on my blog....if it is ok....let me know! Have a great day!!

Holli~Where The Rooster Crows said...

Love the story!! Please enter me in your giveaway....I did also post it on my blog with a link!

Donna~One Simple Country Girl said...

Hi! I just found your blog and have signed on to follow you! People go for the bread here where I live at the first sign of snow too! I love all the goodies you have in your giveaway and would love to be entered for a chance to win. I will post this on my blog. Oh, I am doing a giveaway right now too. Come on over and check it out!
Hugs,
Donna

At Home With Amy said...

I think I would have skipped the wheat bread myself. I think it is too sweet for some reason.

Great giveaway goodies. I definitely want in on this one.

Thanks,
AMY

haenitsch92 said...

I just signed on to follow your blog. I would love to be entered in the drawing.

yorkmtnprimitives said...

I love your stories, sounds like a day in my life, LOL. I would love to be entered into your drawing, love all that prim stuff.
Also, I would be happy to mention your drawing on my blog. I'll go and do that now.
Thanks, Traci yorkmtnprimitives@yahoo.com

Carmen C. said...

I Forgot to say " please enter me" in my first comment:O, lovely pics of the snow and I'll post on my blog too;)

Karen~The Barely There Primitive Bear said...

What a great give away, please
enter me! I love your snow
pictures, but I'm like Gina, I
don't want to drive in it!

Bear Hugs~Karen

basketsnprims said...

Oh, please enter me. I've off to email you.
Hugs,
Pam

Craftyperson said...

Thank you for stopping by my blog for a visit...and leaving all of those sweet posts....I am now officially a follower of your blog and look forward to stopping in everyday....I would love to enter your giveway...I'm not very lucky with winning anything but who knows I'll give it a try...
Hugs,
Trena,Timewornprimitives

Country Whispers said...

What a great giveaway. I'd love a chance at winning.

DarKilp said...

I love reading your blog. Your snow pics are beautiful....even though, I'm sick of snow myself...LOL
Hope everything worked out ok in the end with your co-worker...what a day you had!!
I've been a follower for awhile. I really never added any give-ways to my blog....simply cuz I never knew how too. Good news...got it figured out...Thanks to you!!....and have your give-way posted....YAY!!!
Thanks so much for your kind offer of your Wonderful Prim Goodies!!! Please count me in!!
Have a Wonderful Prim Evening!!
Darla
The Prim Patch

Alice said...

Please enter me in your giveaway! All the items are sooo cute! I'll be adding your giveaway to my blog.

Linda ★ Parker's Paradise said...

I have been checking you out-lurking if you will. but now I know it is national delurking week and surprise--you are having a great giveaway! I'd love to be entered!
lindanuts@yahoo.com
★Linda

eeekj35 said...

OOOOHHHHH! Please enter me in your giveaway! I could use that bag for school. I love the whole grouping. Thanks so much, Kim
the prim schoolmarm

LeeHillPrimitives said...

Hi , I found your blog today and it looks so nice. Please, enter my name in your giveaway, I am a follower now and I will post in my blog. Hugs, Evelyn

Debbie said...

You definitely got more snow than we did. I am beginning to wonder if we will ever have a 'real' snow before spring. lol

Happy Blogaversary! You have some wonderful items that your giving away. Please enter me. I am now a follower and posted it on my blog.

Take care and stay warm,
Debbie

KKL Primitives said...

Happy Blogaversary!
I would love to be entered into your giveaway - I'm a follower and will also post a mention on my blog The Krazy Kraft Lady about your giveaway ( left hand column )
~Neenee~
kklprimitives@comcast.net

Christine said...

WOW, WOW and WOW again! You are sooo
generous and to include followers like me from afar!
Please enter me and I'll put your giveaway on my blog,
Best wishes
Christine

COUNTRY PICKINS said...

Love those pictures, and also the giveaway. How generous! I signed on to follow you. I think your blog is great. Please enter me in your giveaway. Thanks, Linda gypsyluv1010@gmail.com

quilting1954 said...

Hi, enter my name in your give -away Ijust started following some blogs they are so... interesting. Sue my e-mail is rykans@hotmail.com

Shelly said...

oh my gosh...what an adoreable set you have put together! I am a snowman lover too...hubby laughs at me because I leave them out until middle of Feb. every year. I love country and prim snowmen :)

We had snow like that 2 weeks ago here in PA...we got hammered with 10" in 24 hours and it was awful.

Anyway...love your blog!

Prim2Pink said...

Happy Blogaversary!!!
What an exciting giveaway. I am now a follower so I can keep up with the fun.
I wish I would learn to carry my camera with me more often. You see such beautiful sites & now you get to share them with us. Thanks!
I'm also posting your giveaway on my sidebar.
Judy

Jody said...

I just found your blog and have been reading it all trying to catch up! I love it!

I am signing up as a follower.

Please enter me in the giveaway.

Thanks,
Jody
rustichome@omnilec.com

Laurie~Downriver Primitives said...

Happy blogaversary! Please enter me in your wonderful giveaway. I am a follower and I will post your giveaway on my blog www.downriverprimitives.blogspot.com

What a great read at the beginning of post :)

Thanks,
~Laurie

Navy Wife and Mom of 3 Boys said...

Very cute bag. Please count me in for the sweet giveaway.

~Jeanette

Katherine said...

Your snow photos are gorgeous! Thanks for the great giveaway.Please count me in!
~Katherine

Tammy ~ A Primitive Place said...

What a wonderful giveaway!
I would love to be entered. I will go post about it on my sidebar in a few minutes.

I wanted to let you know...
Im also having a 1 year Blogiversary Giveaway, if you would like to stop by and enter.
Thanks so much,
Tam

Angie Berry said...

WOO HOO!!! It worked! THANK YOU SO MUCH for walking me through the giveaway posting!! Come check out my blog, your giveaway is there right at the top! =]

Really TJ, I appreciate you taking the time to send me the info to help me out! Thanks!!

CJ'SMOMMY*KIMBERLY said...

I would love to enter your giveaway! Please pick me ,I love snowmen too!!!

sweethollycottage@charter.net

Marilyn said...

I would love to enter this giveaway..such nice things. I will post this on my blog too...and am a follower. Have a Great day,
Marilyn
Harvest Moon Primitives
www.whimseythoughts.blogspot.com

Country Wings in Phoenix said...

Oh Willow Sweetie...
I so love this giveaway. I love the little bag. I need it to carry my lunch in. How fun it is. Just perfect for one.

I have signed up to be a follower. I can't wait to see what you share next. Please stop by and say hi. I would be so honored if you signed up to follow my blog as well.

I have also posted your giveaway on my blog. I love it. What a great giveaway.

Country hugs sweetie...Sherry

Point Breeze Designs said...

Looks cold there. buurrrr I know my son went up to our place in the mts and found over 5' of snow there.... I love your give away...I am wayyyy at the bottom but hope to win! thanks for doing this wonderful giveaway of lovely items... :) Debb

Teri said...

Hope I am not to late to be entered in this great give away!

CinnamonLaine said...

I'm w/Teri...I hope I'm not too late! Please enter me as well. I'm a follower and I posted on my blog!
maplelaine at gmail.com